torsdag 15 oktober 2009

#%""¤%¤&/¤¤%/)##**

är så satans jävla arg, sur, förbannad just nu! var lite sugen på att gå på olearys och äta och se matchen ikväll. men ingen av mina vänner kunde. barn, träning och pablo francisco går före äta middag med mig och det förstår jag helt och fullt.

kom då på den briljanta iden att göra egna fajita pita hemma. har tänkt på det hela eftermiddagen. gått igenom handlingslistan flera gånger. kött, fajita mix, ostsås och pitabröd. resten spelar inte så stor roll. bara jag har dom fyra ingridienserna.

trippade iväg direkt efter jobbet till ica.
fan, dom hade allt utom ostsåsen. nåja, köpte allt utom ostsåsen och tänkte att på handlarn brevid mig där har dom ju allllllllllt.
gick hem med påsen och trampade vidare till östermalms livs. inte fan hade dom någon ostsås inte. inte ens en jävla ostdipp. nähä, muttrade jag, men då går jag väl vidare till statoil. för dom har ju i alla fall allllllllt.

klev vidare dit. dom hade inte ens ett nachochips!!!!!! vi har slutat med tacosaker (läs med gnällig röst) sa hon i kassan. då stampade jag hem istället. fan att det inte ska finnas nån helvetes ostsås på någon av tre jävla affärer. det är skandal!

så nu blir den vanliga tråkiga jävla havregrynsgröten med dom satans stekta äggen. för inte att jag äter fajita pita utan ostsås, det är som att äta palt utan smör eller köttfärsås utan spagetti.

70%PMS, 10% sockerabstinens, 10% hunger och 10% besvikelse över att inte världen gör som jag säger.
det är nog det som ligger bakom mitt solskenshumör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar