onsdag 14 mars 2012

oreklam

ok jag fortsätter i samma anda och ska nu klaga lite mer. men denna gång anser jag mig faktiskt ha rätten att klaga!
för nästan ett år sen skaffade jag ett ögonfransserum från neu lash. man skulle få längre, tjockare och fylligare ögonfransar. varje kväll första månaden skulle man pensla serumet vid fransroten. andra månaden, varannan dag och resten av tiden en gång i veckan (tror jag det var)
och visst fransarna blev längre. mycket längre. så långa att det blev svårt att blinka med glasögon på eftersom de slog i. tyvärr höll inte den effekten i sig så jätte länge. fastän jag fortsatte att pensla var det som om de fransar som inte var med från början blev immuna mot serumet.
en annan biverkning var att jag varje dag hade problem med ögonkusar. inte vanliga lättsamma tunna ögonkusar utan sega, långa väldigt irriterande ögonkusar. blev dessutom väldigt röd runt insidan av ögonfransarna. såg rätt bakis ut varje dag!
så här någon månad efter jag slutade annvända har jag hittat ännu en nackdel. har så gott som inga ögonfransar kvar! dessutom har jag aldrig haft så här korta. det är som om de krympt :(
så sammanfattningsvis:
fördelar. långa ögonfransar (i någon månad)
nackdelar. svider. dyrt. krympande ögonfransar när man slutar annvända. bakisögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar