söndag 28 april 2013

ingen bra dag

hade ingen bra tygdag igår.
det började med att jag lyckades ha sönder en av mina prydnadskuddar. vilket inte gjorde så måycket. har ändå lekt med tanken på att ta bort den. nu behöver jag inte fundera längre.
men sen så lyckades jag förstöra mig nya fina klänning som jag köpte i fredags på monki.
tänkte för en gångs skull stryka till ett plagg. den hade några veck längst ner. kollade ordentligt hur varmt järnet skulle vara och började stryka.
direkt när jag la ner järnet på klänningen kände jag att det sög fast och klänningen brändes sönder :(
fan, 350 kronor i sjön. men värre är att jag verkligen gillade klänningen. hade flera outfits och tillfällen planerade för klänningen.
surt.

1 kommentar:

  1. Prova att reklamera den, tryck på att det är felaktiga tvättråd och att du följde dem osv. Och tänk på att sköljmedel förstör stretch, om du har kläder med elastan tex stretchjeans!

    SvaraRadera