tisdag 11 mars 2014

Sista gången jag väntar på att någon ska ringa

Ni som känner mig och kanske har läst här vet att jag inte är så överdrivet förtjust i 3. Mitt bredband har ju strulat sen jag skaffade det. Att jag sen gått på deras löften att deras andra grejer är bättre, får jag bara skylla mig själv för.

Från 3 ringde en überkäck kvinna mitt i mellanmålet. Hon ringde från deras "Sveriges nöjdaste kunder" kampanj. Jag gjorde klart på en gång att det:
a) var en väldigt dålig tid att ringa. (svarade bara för att det ringde från ett mobilnummer)
b) att jag var nog inte den personen de skulle prata med eftersom
c) jag absolut INTE var nöjd med 3
Kunde jag återberätta vad jag inte var nöjd med?
Det finns nog på några av era inspelningar då jag ringt er ett flertal gånger, var mitt svar.
Passade det bättre att de ringde någon annan tid? För nöjda kunder var ju deras mål och något skulle de väl kunna hitta på så att jag skulle bli nöjd och inte säga upp bekantskapen med dem direkt jag får chansen.
Visst efter klockan sex idag passar, var mitt svar.

Det var för en vecka sen. De är visst inte intresserade att göra mig till en av Sveriges nöjda kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar